Rezerwacja/odbiór

“Rzekła pewna pani głosikiem beztroskim: – Cóż, trudno. Kot również jest stworzeniem boskim.
A ja patrząc na nią, zrozumiałem w lot, że żaden tam “również”, bo wyłącznie kot.”
Franciszek J. Klimek

PL*Jennifer World VIRGINIA-POTTS
Jak zarezerwować kociaka?

Rezerwacja (konkretnego) kotka następuje po wpłaceniu na nasze konto 30% jego ceny z czego 10% to ZALICZKA Z TYTUŁU ZAKUPU KOTA, a 20% to OPŁATA REZERWACYJNA. Zaliczka podlega zwrotowi, w przypadku gdy nabywca odstąpi od zakupu kota z zaliczki potrącamy poniesione koszty np. zleconych badań, kastracji, paszportu dodatkowych szczepień, zaświadczeń. Opłata rezerwacyjna jest BEZZWROTNA.
Zależy nam na tym, by nasze kocięta trafiały w odpowiedzialne ręce, jeśli z jakichś powodów będziemy mieli wątpliwości – zastrzegamy sobie prawo do zmiany decyzji i odmówienia sprzedaży kotka – w takim przypadku zwracamy CAŁĄ WPŁACONĄ KWOTĘ.

WAŻNE!!!

Nie  dzwonię z przypomnieniem o wpłacie zaliczki. Na przelew czekam maksymalnie dwa dni, później zwalniam wstępną rezerwację. Bardzo proszę o przemyślenie decyzji.

Dane do przelewu:

Płacąc za pomocą przelewu bankowego, proszę upewnić się, że w tytule przelewu znajduje się:
1. imię kota
2. Numer telefonu kontaktowego do osoby kupującej
3. Dopisek: „Zrozumiałem/am i akceptuje warunki umowy.”
Rachunek bankowy: BGŻ BNP Paribas Bank Polska S.A.
Numer konta krajowego: 40 2340 0009 0280 4010 0002 4216 (przelewy wyłącznie w złotówkach)
Numer konta walutowego w systemie IBAN: PL98 1750 0012 0000 0000 3438 2317 (przelewy wyłącznie w euro)
SWIFT: PPABPLPKXXX
Odbiorca: Ewa Smoleń
Wykonanie przelewu na nasze konto jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na zapisy w umowach:
Umowa Rezerwacji » 
Umowa Kupna  Sprzedaży Kota »

Odbiór:

Na każde spotkanie  przeznaczamy ok. 1 do maksymalnie 2 godzin. Z mojego doświadczenia wiemy, że jest to wystarczający czas, żeby poruszyć najważniejsze kwestie. Dobrze mieć ze sobą  przygotowaną listę z pytaniami. Na najczęściej zadawane pytania znajdziecie Państwo odpowiedz w zakładce FAQ – pytania z odpowiedziami »

Proszę wszystkich o punktualne przybycie. Oczywiście rozumiemy wszelakie okoliczności losowe. W takich wypadkach prosimy po prostu o telefon. Dlaczego? przykład: sobota  dwie rodziny umówione po odbiór kociaków. Trzecia bardzo prosi by ją gdzieś ″wcisnąć″ umawiam się z nimi, że zadzwonię.  Pierwsza rodzina przyjeżdża przed czasem blisko godzinnym, zbieramy koty zmykamy w mojej sypialni i sypialni syna. Tu zapewne nasunie się Państwu pytanie poco? otóż mamy kociaki w różnym wieku, np. jeszcze nie szczepione poza tym przy odbiorze  lepiej skupić się na tym jednym wymarzonym kotku. Kocie dziecko pojechało, biegiem bo inaczej tego nazwać nie mogę, myję podłogę po gościach, wypuszczamy maluchy, kroję im mięso, nie zdążyłam tego  zrobić wcześniej, kociaki nie mogą się go doczekać, sprzątam kuwety. Mam jeszcze chwilkę  na przygotowanie się na przyjęcie kolejnej Rodziny umówionej na 13.00. Szybka kawa i czekam mija godzina i kolejna godzina i kolejna. Dzwoni telefon ale to nie umówieni po odbiór koteczki  lecz Państwo którzy koniecznie chcieli zobaczyć kociaki. Tłumaczę, że niestety ale nie dojechała jeszcze Rodzina po kiciusię. Że umówimy się na inny termin bo za chwilkę to ja muszę zająć się kociakami  przyszła pora kolejnego karmienia, a pojedzone kociaki chcą biegać, bawić się i  trzeba im to zapewnić. Po 16 telefon, Pani informuje mnie, że właśnie wjeżdżają do Krakowa ale chcą jeszcze dzieciom coś pokazać będą po 18.00.  Kiedy wychodzili od nas po 20.00 mąż zobaczył młodych ludzi stojących na klatce to trzecia ta rodzina która nie mogła się doczekać. To był bardzo ciężki dzień nie tylko dla mnie lecz przede wszystkim dla kotów.

Po każdej wizycie używamy wysokiej mocy lampy UV-C do dezynfekcji pomieszczeń i powietrza. 

ODBIÓR W CZASIE PANDEMII:

– Po odbiór kota zapraszamy maksymalnie dwóch opiekunów;
– Opiekun musi być wyposażony w maseczkę ochronną oczywiście jako odpowiedzialny hodowca, ja również będę miała założoną maseczkę zakrywającą nos i usta;
– Z swojej strony zapewniam płyn do dezynfekcji rąk, oraz zdezynsekowane długopisy (lampa UV) do podpisania umowy przekazania kotka.
– Ograniczamy do minimum czas odbioru kotka, w razie pytań służę Państwu pomocą w rozmowie telefonicznej, korespondencji e-mail lub messenger.
Bardzo żałuję, iż nie będziemy mogli porozmawiać dłużej przy kawie. Mając jednak na uwadze Państwa i nasze bezpieczeństwo, musimy stosować się do w/w zasad.

Co będzie potrzebne do zabrania kociaka:

transporterek, nie torebka z otworem na głowę pieska, kociak zmienia dom dla niego jesteście Państwo jeszcze obcy. Proszę też by transporter był  czysty, zdarzyło się kilka razy, że przyjechały Rodziny z pożyczonym transporterem lub po innym pupilu niestety były brudne – czy chcielibyście jechać w ubłoconym, obskurnym, śmierdzącym  samochodzie NIE!!! to dlaczego kot ma tak podróżować?
Duży koc lub poszwa do okrycia całego transportera. Można też dla wygody kupić ocieplacz na transporter. Zapytacie Państwo poco? w naszym domu jest ciepło ok. 26ºC -28ºC. Dla zestresowanego kociaka różnica temperatur może być bardzo groźna. Przypomnę prawdziwy ragdoll niema podszerstka.

Do wszystkich zainteresowanych zakupem kota z naszej hodowli z naszego domu! hodowla to przede wszystkim nasz dom nasza enklawa,  nie super market czynny 24h, gdzie jak zapłacisz, to kupisz. A ja nie jestem sprzedawcą, który ma towar wydać i każdego miło obsłużyć. 

Copyright  © by Jennifer World*PL

Komentowanie jest wyłączone.