YouTube RSS

2015 rok

do kroniki

Dokumentacja kalendarium najważniejszych wydarzeń!

W pierwszej połowie roku skupiliśmy się na wychowaniu kociaków. Mamy nadzieję że w drugiej będziemy mogli pokazać nasze kotki na cat show oraz sami udać się  na zasłużony wypoczynek.

12299201_1076368962403561_4526604475455155888_n.jpg22.11.2015 Teneryfa

często  zwana wyspą wiecznej wiosny. Kwitnąca i zielona północna część wyspy znajduje się jakby w opozycji do suchej, półpustynnej południowej części. Park Narodowy Teide to z pewnością jedna z największych atrakcji turystycznych Teneryfy i całego archipelagu Wysp Kanaryjskich. Park utworzono w 1954 roku, a w 2007 wpisano na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Obejmuje obszar kaldery Las Cañadas. Kaldera to zagłębienie, które tworzy się na skutek silnej erupcji wulkanu, kiedy jego szczyt jest po prostu rozrywany. Kaldera na Teneryfie jest jedną z największych na świecie i ma ok. 15 km średnicy! Sama kaldera jest w zasadzie płaska. W jej obszarze znajduje się kilka stożków wulkanicznych, w tym najwyższy Pico del Teide, który znajduje się na wysokości 3718 m n.p.m. więcej »

hr

NOM BIS POZNAŃ KLEMENTYNA
07 – 08.11.2015 International Cat Show Poznań

W piątek 06.11.15 wczesnym rankiem wyjechaliśmy z naszymi najmłodszymi panienkami na pierwsze w ich życiu Cat Show. Po 8 godzinach zameldowaliśmy się w jednym z  Poznańskich  hoteli.  LXI I LXII MIĘDZYNARODOWĄ WYSTAWĘ KOTÓW RASOWYCH zorganizował  KLUB MIŁOŚNIKÓW  KOTÓW RASOWYCH FELIS POSNANIA. KLEMENTYNA Jennifer World*PL  07.11.15 oceniana była przez  Mrs. Eva Porat, SE  uzyskała Ex1. Po porównaniu z kociętami innych ras koteczka otrzymała NOM BIS Nominated for Best in Show Wystawy. Czyli została wybrana  najpiękniejszym kociakiem spośród wszystkich które w danym dniu wystawy oceniał nominujący sędzia. Drugiego dnia 08.11.15 sędzia Mrs. Gina Grob, LI również wybrała ją najlepszym kociakiem jakie przyszło jej oceniać  tego dnia. Obdarowując ją medalem z NOM BIS Nominated for Best in Show WystawyBest in Show jest to finałowa gala wystawy, biorą w niej udział najpiękniejsze koty danego dnia wystawy więcej informacji »

DSC_2652.jpg06 – 07.06.2015  na International Cat Show Kraków

GINE Jennifer World*PL  RAG a 04 oceniali  Mr. Henry Hornell,PL oraz Mr. Henry Hornell,PL od obu otrzymała Ex1, CAC w niedzielę ukończyła  tytuł CHAMPION. GRACE Jennifer World*PL  RAG a  uzyskała  2 x Ex1, CAC i  również jak siostra w niedzielę zakończyła  tytułem CHAMPION. Kiedy zapadła decyzja  że GIENIA z nami zostanie, patrzyłam na nią bardzo krytycznie. Została bo ma fenomenalny charakter,  mam nadzieje że przekaże go swoim dzieciom.  Krytykowałam kolor oka, że za jasny, dopiero oceny sędziów przywołały mnie do porządku…  fotogaleria »

hr

10.05.2015  GINA i GRACE Jennifer World*PL

brały udział w  Cat Show Skierniewice, zorganizowanym przez Supreme Cat Club, pod patronatem FIFe i Felis Polonia. Kotki startowały  w klasie otwartej 09 (kot musi mieć ukończone 10 miesięcy). Obie oceniała ta sama sędzina Mrs. Britta Busse, DE. dziewczynki nie konkurowały ze sobą ponieważ mają różne umaszczenie. Obie otrzymały Ex1 i pierwsze  certyfikaty CAC do tytułu CHAMPION Federation Internationale Feline (FIFe)  więcej »

Na tą wystawę zdecydowałam się pojechać tuż przed zamknięciem zgłoszeń. Dla osoby nie zmotoryzowanej to logistyczny wyczyn (ja dodatkowo od dwóch tygodni jestem przeziębiona). Niestety niema bezpośredniego połączenia Kraków-Skierniewice, czekało nas kilka przesiadek. I tak najpierw musiałyśmy dotrzeć na Dworzec Główny w Krakowie z którego jechałyśmy pociągiem pendolino do Warszawy Zachodniej. Tu miałyśmy tylko cztery minuty na przesiadkę na kolejny pociąg w kierunku Skierniewic. Nocleg zarezerwowałam miejscowości Pamiętna, w pięknym Dworku o tej samej nazwie co miejscowość, w samych Skierniewicach brakło już miejsc. Gienia była bardzo zadowolona, wyglądała jak by cieszyła się że wyjechałyśmy tylko we dwie, wcale nie okazywała niepokoju to naprawdę wyluzowana kotusia.

WARSZAWA PENDOLINO17.01.2015   International Cat Show Warszawa

przy okazji Ala, Nastak i ja sprawdzałyśmy jak podróżuje się najnowszym nabytkiem PKP pendolino. GIC ALEKSANDRA Jennifer World*PL otrzymała Ex1 oraz kolejny certyfikat  CACS do tytułu SUPREME CHAMPION. IC ANASTAZJA Jennifer World*PL uzyskała ocenę doskonałą Ex1 i certyfikat CAGCIB    fotogaleria »